ویدیو آموزش رایگان نقشه برداری – نحوه توجیه دوربین توتال استیشن لایکا

در این پست می‌خوانید:
  • ویدیو آموزش رایگان نقشه برداری – نحوه توجیه دوربین توتال استیشن لایکا – بخش دوم

    با آموزش رایگان نقشه برداری در خدمت شما مخاطبان همیشگی گروه مهندسی فراعمران هستم. در این آموزش به بخش دوم نحوه توجیه دوربین توتال استیشن لایکا با استفاده از برنامه Resection یا Free Station پرداخته می شود.

    این ویدیو آموزش رایگان نقشه برداری بخش دوم این مبحث می باشد که در ادامه می توانید از سایت مشاهده و یا به رایگان آن را دانلود نمایید. برای دانلود 9 بخش دیگر توجیه دوربین توتال استیشن لایکا می توانید به دسته بندی آموزش نقشه برداری در سایت مراجعه نمایید.

     

    مهمترین دلیل برای یادگیری نقشه برداری این است که با توجه به اهمیت آن، اغلب مدیران کارگاه تمایل به استفاده از نیروهای متخصصی دارند که علاوه بر تسلط به فعالیت اجرایی خود، به نقشه برداری نیز مسلط باشند. بنابراین نقشه برداری برای شما یک امتیاز محسوب می شود.

    اگر شما نیز تمایل دارید در نقشه برداری حرفه ای شوید و به عنوان یک شغل از آن درآمد کسب کنید، پیشنهاد می دهم پکیج جامع آموزش نقشه برداری با دوربین های توتال استیشن لایکا (سری TS و TS Plus) و همچنین سندینگ را که به صورت ۰ تا ۱۰۰ و گام به گام با کیفیت Full HD ضبط شده است را تهیه نمایید. این پکیج آموزشی کاملا به صورت پروژه محور و عملی در قالب ۴۰ ساعت ویدیو آموزشی تهیه شده است بنابراین اطمینان داشته باشید که پس از تهیه این پکیج می توانید متخصص این حوزه شوید و شروع فعالیت خود را در نقشه برداری شاهد باشید. برای تهیه این پکیج آموزشی روی تصویر زیر کلیک نمایید.

    آموزش رایگان نقشه برداری

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    دیدگاه‌ها ۰
    ارسال دیدگاه جدید