دانلود کتاب تعمیر و نگهداری راه های دارای رویه آسفالتی

دانلود کتاب تعمیر و نگهداری راه های دارای رویه آسفالتی
در این پست می‌خوانید:
  • در این پست برای شما مخاطبان گروه مهندسی فراعمران کتاب تعمیر و نگهداری راه های دارای رویه آسفالتی که مربوط به جلد سوم راهنمای بین المللی تعمیر و نگهداری راه است را برای دانلود قرار داده ایم. این مجموعه ترجمه ای از کتابی تحت عنوان Maintenance of Paved Roads است.

    کتاب تعمیر و نگهداری راه

    این کتاب تعمیر و نگهداری راه های دارای رویه آسفالتی، که جلد سوم از مجموعه چهار جلدی تهیه شده توسط مجمع جهانی راه (پیارک) می باشد به عنوان یک کتاب راهنما برای تعمیر و نگهداری راه های دارای رویه آسفالتی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. توصیف خرابی ها و چگونگی رفع آنها با بیانی ساده و در عین حال اجرائی باعث شده تا برای کلیه سطوح و گروه های تعمیر و نگهداری قابل فهم باشد. استفاده از تصاویر و مثال های مختلف نیز از جمله ویژگی های این مجموعه کتب می باشد. لذا مطالعه و به کارگیری اطلاعات آن برای کارشناسان فنی ادارات راه و ترابری و نیز پیمانکاران و مشاوران فعال در این زمینه توصیه می گردد.

    این کتاب راهنمایی است جهت استفاده سرکارگر یا ناظر راه های شوسه یا آسفالتی در شرایط آب و هوایی معتدل و گرمسیری و هدف از آن کمک به او در تمام جنبه های کاری اعم از کار امانی یا قراردادی می باشد. اگر چه این راهنما با هدف استفاده سرکارگر تعمیر و نگهداری، تهیه شده است ولی خواندن آن برای مهندس یا ناظر عالی می تواند مفید باشد و این راهنما او را از وظایفش در قبال سرکارگر آگاه تر ساخته و قادر می سازد تا از به کارگیری مناسب کتاب راهنما مطمئن گردد. هر ناظر می بایست مسؤولیت خود و نقشی که باید ایفاد کند را بداند.

    آیکون دانلود

     

    [shortlink 1npV]http://ucivil.ir/files/7718/Maintenance-of-Paved-Roads.pdf[/shortlink]

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    دیدگاه‌ها ۰
    ارسال دیدگاه جدید