دانلود GeoStudio 2018 با آموزش نصب و فعالسازی

دانلود GeoStudio 2018 با آموزش نصب و فعالسازی
در این پست می‌خوانید:
  • در این پست برای شما مخاطبان گروه مهندسی فراعمران آخرین نسخه نرم افزار GeoStudio 2018 را با ورژن 9.1.1.16749 برای دانلود قرار داده ایم. شایان ذکر است که فایل کرک نرم افزار در تاریخ 13 دی ماه 97 بروزرسانی شده است.

    توجه : هر چند این نسخه از نرم افزار، آخرین نسخه کرک شده نرم افزار GeoStudio می باشد، اما با توجه به اینکه نسبت به نسخه 2012 تغییرات زیادی کرده است و هیچ آموزش جامعی نیز برای آن وجود ندارد، پیشنهاد می دهیم از نسخه 2012 که آموزش نصب و فعالسازی آن نیز در سایت موجود است، استفاده نمایید. برای دانلود نسخه 2012 نرم افزار GeoStudio به همراه کرک و آموزش نصب اینجا کلیک کنید.

    دانلود نرم افزار GeoStudio 2018

    شرکت GeoSlope سازنده مجموعه نرم افزار 2018 GeoStudio است که این نرم افزار شامل 7 نرم افزار متفاوت به شرح زیر می باشد که کاربرد آنها نیز به صورت اختصار ذکر شده است :

    • SLOPE/W : تجزیه و تحلیل پایداری شیب
    • SEEP/W : تجزیه و تحلیل تراوش آب های زیر زمینی
    • SIGMA/W : تجزیه و تحلیل تنش و تغییر شکل
    • QUAKE/W : تجزیه و تحلیل دینامیکی زلزله
    • TEMP/W : تجزیه و تحلیل زمین گرمایی
    • CTRAN/W : تجزیه و تحلیل انتقال املاح
    • AIR/W : تجزیه و تحلیل جریان هوا

    گام اول : دانلود نرم افزار GeoStudio 2018

    از طریق آیکون زیر نسبت به دانلود نرم افزار اقدام نمایید. حجم نرم افزار 315 مگابایت می باشد.

    آیکون دانلود

    گام دوم : آموزش نصب نرم افزار GeoStudio 2018

    ابتدا اتصال سیستم خود را به اینترنت قطع کنید. همچنین آنتی ویروس سیستم خود را هم غیر فعال کنید. فایل Setup را اجرا کنید. در ادامه مطابق تصویر زیر، زبان پیش فرض نرم افزار را که انگلیسی است تغییر ندهید و روی Continue کلیک کنید.

    نرم افزار GeoStudio 2018

    مسی پیش فرض را برای نصب نرم افزار تغییر ندهید، سایر تنظیمات را مشابه تصویر زیر اعمال کنید و روی Install کلیک کنید.

    دانلود ژئواستودیو 2018

    پس از نصب نرم افزار، آن را اجرا نکنید و روی گزینه FINISH مطابق تصویر زیر کلیک کنید.

    دانلود نسخه جدید ژئواستودیو

    گام سوم : آموزش فعالسازی نرم افزار GeoStudio 2018

    پوشه Crack را از حالت فشرده خارج کنید و تمامی فایل های موجود در این پوشه را در مسیر زیر Paste نمایید و با فایل های با نام مشابه جایگزین نمایید. (فایل های موجود در پوشه Crack مطابق تصویر زیر می باشند.)

    C:\Program Files (x86)\GEO-SLOPE\GeoStudio 9\Bin

    دانلود نرم افزار geo slope

    در ادامه پوشه License را از حالت فشرده خارج کنید و فایل موجود در آن را (فایل با نام license.lic) در مسیر زیر Paste و با فایل با نام مشابه جایگزین نمایید. در صورتی که مسیر زیر با نصب نرم افزار ایجاد نشده است خودتان پوشه های آن را ایجاد کنید.

    C:\ProgramData\GEO-SLOPE\Licenses

    در ادامه برای اینکه بتوانید یک شورت کات از نرم افزار را روی Desktop داشته باشید، روی فایل با نام GeoStudio.exe که در مسیر زیر وجود دارد کلیک راست کنید و روی گزینه send to و سپس (desktop (create shortcut کلیک کنید.

    C:\Program Files (x86)\GEO-SLOPE\GeoStudio 9\Bin

    به شما تبریک می گوییم، فعالسازی نرم افزار به اتمام رسید و شما می توانید بدون محدودیت از نسخه Full License نرم افزار استفاده کنید. فقط توجه داشته باشید احتمال اینکه آنتی ویروس سیستم شما به فایل های کرک نرم افزار مشکوک شود و آنها را حذف کند زیاد است. بنابراین بهتر است مسیر نصب نرم افزار برای آنتی ویروس خود تعریف کنید تا آن را اسکن نکند که در این رابطه آموزش های زیادی در سایت های مختلف منتشر شده است که می توانید با جستجو در گوگل به آنها دست یابید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    دیدگاه‌ها ۱۸۲
    ارسال دیدگاه جدید