آموزش نرم افزار Seep/w زیر مجموعه Geostudio به زبان فارسی

آموزش نرم افزار Seep/w زیر مجموعه Geostudio به زبان فارسی
در این پست می‌خوانید:
  • در پکیج آموزشی متخصص Seep/w با چهار مثال کاربردی در قالب 4 فصل به آموزش نرم افزار Seep/w با رویکرد مدلسازی و تحلیل سدهای خاکی پرداخته شده است. این پکیج آموزشی برای نسخه 2012 نرم افزار (آپدیت شده در آگوست 2015) تهیه شده است چرا که نسخه کرک شده هیچ کدام از نسخه های جدیدتر نرم افزار منتشر نشده است.

    در این پکیج آموزش نرم افزار Seep/w که در اردیبهشت ماه 97 تهیه شده است، به صورت مقدماتی تا پیشرفته به مباحث پرداخته شده است و تلاش شده است که در کنار آموزش تخصصی تمامی منوهای نرم افزار، تئوری مباحث مطرح شده نیز مورد بررسی قرار گیرد.

    خرید پکیج آموزش Seep/w از زیرمجموعه های نرم افزار GeoStudio

     

    آموزش نرم افزار Seep/w

    این پکیج آموزش نرم افزار Seep/w در قالب چهار فصل به شرح زیر تهیه شده است :

    فصل اول : تحلیل تراوش پایدار بدون استفاده از دیوار آب بند و پتوی رسی

    در بخش اول این فصل به صورتی کاملا تخصصی به تنظیمات پنجره KeyIn Analyses می پردازیم و تمامی تنظیمات سربرگ های Settings، Convergence، Time و Advanced شرح داده می شوند.

    در بخش دوم این فصل به تنظیمات منو Set می پردازیم و نحوه ترسیم هندسه مدل و ناحیه بندی آن را شرح می دهیم.

    در بخش سوم ابتدا مصالح مناسب برای استفاده در سدهای خاکی همگن و غیرهمگن معرفی می شوند. سپس در ادامه تمامی پارامترهای مورد نیاز برای تعریف مصالح به صورتی کاملا تخصصی شرح داده می شوند. همچنین در این بخش برای خاک های مختلف، مقدار پارامترهای مورد نیاز برای تعریف مصالح ذکر شده اند.

    در بخش چهارم این فصل به شرایط مرزی و نکات المان بندی می پردازیم. در این بخش تمامی تنظیمات مربوط به المان بندی، اعم از الگوی المان بندی، اعمال گره های ثانویه، مرتبه انتگرال گیری و … شرح داده شده اند، همچنین نکات لازم برای اینکه مسئله مد نظر به جواب صحیح همگرا شود (حساسیت به مش) شرح داده شده اند.

    در بخش پنجم این فصل از پکیج آموزش نرم افزار Seep/w ، تمامی نتایج حاصل از نرم افزار شرح داده شده است، همچنین کنترل مربوط به ضریب اطمینان پدیده رگاب نیز برای گرهی از مدل که دارای بیشترین گرادیان هیدرولیکی است صورت گرفته است.

    فصل دوم : کاهش نشت از بدنه سد با استفاده از پتوی رسی (Clay Blanket) و دیوار آب بند (Cutoff Wall)

    در بخش اول این فصل تغییرات لازم در مثال فصل اول صورت می گیرد و به منظور کاهش نشت از بدنه سد، دیوار آب بند و پتوی رسی به مدل افزوده می شوند. در فصل دوم نتایج حاصل را بررسی می نماییم و به مقایسه این نتایج با نتایج حاصل از فصل اول می پردازیم.

    فصل سوم : تخلیه سریع مخزن سد (Rapid Drawdown)

    در بخش اول این فصل با استفاده از تحلیل مربوط به فصل اول، به تحلیل بحرانی مربوط به تخلیه مخزن سد می پردازیم. در این بخش تمامی ملزومات لازم برای یک تحلیل بحرانی شرح داده شده اند و در بخش دوم نیز نتایج حاصل از نرم افزار بررسی می شوند.

    فصل چهارم : آبگیری مخزن سد (Reservoir Filling)

    در این فصل به یک تحلیل بحرانی دیگر پرداخته شده است. در این فصل نیز تمامی ملزومات لازم برای تحلیل بحرانی مربوط به آبگیری مخزن سد شرح داده شده اند.

    خرید پکیج آموزش Seep/w از زیرمجموعه های نرم افزار GeoStudio

    در ادامه پیش نمایشی از فصل اول و چهارم آورده شده است.

    سوالات متداول :

    1 . نحوه دانلود محصول به چه صورت است ؟

    پس از پرداخت آنلاین هزینه، لینک های دانلود هم در سایت برای شما نمایش داده می شوند و هم اینکه به ایمیل شما ارسال می شوند.

    2 . آیا این پکیج آموزشی پشتیبانی نیز دارد ؟

    بله، شما می توانید از طریق نظرات همین پست، سوالات خود را مطرح کنید، مدرس این دوره آموزشی پاسخگو سوالات شما خریداران محترم خواهد بود.

    3 . این پکیج آموزشی با پکیج قبلی چه تفاوتی دارد ؟ آیا خرید این پکیج را به افرادی که پکیج قبلی را تهیه کرده اند پیشنهاد می دهید ؟

    این پکیج با رویکرد متخصص شدن در نرم افزار Seep/w تهیه شده است و با پکیج قبلی از لحاظ مدت زمان آموزش و مثال های شرح داده شده قابل قیاس نیست. لذا به خریداران پکیج قبلی Seep/w نیز پیشنهاد می شود که حتما پکیج جدید را تهیه کنند.

    4 . آیا امکان خرید این پکیج به صورت اشتراکی توسط چند نفر وجود دارد ؟

    خیر، خرید اشتراکی محصولات سایت توسط چند نفر رضایت گروه مهندسی فراعمران و مدرس دوره را همراه نخواهد داشت و شرعا نیز حرام است.

    5 . هنوز سوالی دارید ؟

    اگر هنوز ابهامی در رابطه با این پکیج آموزشی دارید از طریق نظرات، با ما در میان بگذارید، در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگو شما خواهیم بود.

    خرید پکیج آموزش Seep/w از زیرمجموعه های نرم افزار GeoStudio

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    دیدگاه‌ها ۹۵
    ارسال دیدگاه جدید