کتاب 504 واژه ضروری انگلیسی نسخه لاتین و ترجمه

کتاب 504 واژه ضروری انگلیسی نسخه لاتین و ترجمه
در این پست می‌خوانید:
  • کتاب 504 واژه ضروری ( 504Absolutely Essential Words ) شامل لغات ضروری است که شما دانشجویان می توانید جهت آزمون های کنکور کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین آزمون های زبان msrt، تولیمو، تافل و آیلتس و … مطالعه نمایید. در این پست شما می توانید ویرایش ششم نسخه لاتین کتاب و همچنین نسخه ترجمه و نشانه گذاری شده کتاب توسط رضا دانشوری را دانلود نمایید.

    کتاب 504 واژه ضروری در تقویت و افزایش دایره واژگان شما نقش به سزایی را ایفا خواهد کرد، لغات این مجموعه به لحاظ کاربردی بودن دارای اهمیت بالایی می باشند. بسیاری از لغات که بصورت روزانه در روزنامه ها، مجلات و موقعیت های گوناگون نظیر تلویزیون، فیلم ها، و گفتگوهای مردمی با آنها بر می خوریم در این کتاب وجود دارند.

    504 واژه کاملا ضروری در 42 درس ارائه شده که هر بخش شامل 12 واژه ی جدید است. این لغات ابتدا در سه جملۀ ساده ایراد شده اند، سپس کلمات جدید در عبارت مختصری آورده شده اند، قسمت پایانی هر درس نیز مجموعه تمریناتی است که می بایست برای تفهیم و یادگیری کامل واژه های جدید انجام دهید.

    یکی از مهمترین ویژگی های کتاب این است که هر یک از واژه های جدید بارها و بارها در سرتاسر کتاب تکرار شده تا زبان آموزان فرصت بیشتری برای آشنا شدن با آنها داشته باشند. 7 بخش مرور واژه ها نیز در کتاب گنجانده شده است که هر یک شامل تمرین هایی است که کمک می کند تا تسلط تان روی کلمات جدید مورد امتحان قرار گیرد.

    504 واژه ضروری

    آیکون دانلوددانلود نسخه لاتین کتاب 504 واژه ضروری ویرایش ششم با حجم 11 مگابایت با لینک مستقیم

    دانلود نسخه ترجمه کتاب 504 واژه ضروری ( رضا دانشوری ) با حجم 3 مگابایت با لینک مستقیم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    دیدگاه‌ها ۰
    ارسال دیدگاه جدید